اسارت نامه

اشعار حمیدرضا محسنات

اسارت نامه

اشعار حمیدرضا محسنات

اسارت نامه

گفتن از تو برای من یک عمر
لذتی بود توامان با درد
برسرم خوب و بد در این دنیا
هرچه آورد شاعری آورد
.
.
.
کمتر وقت میشه وبلاگ رو بروز کنم
در اینستاگرام فعال ترم :
hamidreza.mohsenat@

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خیالی نیست ...

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ
خیالی نیست بگذارید با من بد کند دنیا
و آمال مرا با بی خیالی رد کند دنیا
خیالی نیست بگذارید با این انگ و تهمت ها
 به جرم حق طلب بودن مرا مرتد کند دنیا
چه دشوار است اینکه در به در بر هر دری رفتی
کسی در وا کند اما مسیرت سد کند دنیا
چه فرقی میکند وقتی گذشت آب از سرم دیگر
 چه فرقی میکند بگذار جذر و مد کند دنیا
بسی دنیا نشین بودم چه فرقی داشت بر حالم
دعا کردم که من را خلع از این مسند کند دنیا
اگر چه سخت کوشیده است عمری در پی اینکه
مرا در چشم مردم شکل دیو و دَد کند دنیا -
قسم به دفتر ناخوانده شعری که ماند از من
 رسد روزی همین قبر مرا مرقد کند دنیا
 
...
حمیدرضا محسنات
1394
 

نظرات  (۳)

دعا کردم که من را خلع از این مسند کند دنیا
 وبلاگتون رو امروز دیدم ، اشعار قوی و با حس و حالن 
پاسخ:
نظر لطف شماست
داداش دمت گرم عالی بود ، حرف دلمو زدی هییییییییییی روزگار ماهم یه زمانی شعر میگفتیم ولی برخی زدن تو ذوقم ... خدا بزنه تو ذوقشون
پاسخ:
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور ...
فکر میکردم فقط آئینی میگی 
پاسخ:
بله ، آئینی گستره وسیعی داره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی