اسارت نامه

اشعار حمیدرضا محسنات

اسارت نامه

اشعار حمیدرضا محسنات

اسارت نامه

گفتن از تو برای من یک عمر
لذتی بود توامان با درد
برسرم خوب و بد در این دنیا
هرچه آورد شاعری آورد
.
.
.
کمتر وقت میشه وبلاگ رو بروز کنم
در اینستاگرام فعال ترم :
hamidreza.mohsenat@

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چرا دیگران "آری" و سهم من "نه"

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ

پریدن و این خسته بالی که دارم 

چه حال خرابیست حالی که دارم 

نه با تو نه بی تو ، منم زخم خورده 

از این خنجر اعتدالی که دارم 

و میترسم از اینکه تا گور باشد

به دل آرزوی محالی که دارم 

چرا دیگران "آری" و سهم من "نه" 

همین است تنها سوالی که دارم ...

به رویش نوشته : " زیارت نرفته "

به گردن همین یک مدالی که دارم 

نشد قسمتم ، روز و شب می کشم من 

خجالت از این سن و سالی که دارم 

 

حمیدرضا محسنات / اربعین 94

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی